Web Toolbar by Wibiya

10 mai 2010

Cu gandul la Grecia

De cateva zile ma bate gandul sa merg din nou in Thassos, datorita amintirii placute ce mi-a lasat-o anul trecut aceasta parte foarte frumoasa a Greciei. Insula e superba ca si peisaje, statiunile curate si linistite, iar preturile sunt decente. Din pacate anul trecut am mers poate prea mult la plaja si am vizitat prea putin, astfel avem de gand ca in acest an sa vedem mult mai mult din ce are de oferit locatia. Acum mai ramane doar sa ne decidem ce si cum facem.

Uitandu-ma peste fotografii observ ca am scapat din vedere cateva anul trecut cand le-am procesat. Asa ca aici sunt cateva din cele mai bune imagini:
































Kavala:



Hotel Vournelis:





PS: toate fotografiile imi apartin si nu accept sa fie reproduse in nici un scop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu