Web Toolbar by Wibiya

Sibiu și Munții Cozia

De 1 decembrie și weekendul ce a urmat am fost plecat la un team building la Căciulata. Astfel am avut ocazia să vizitez din noul Sibiul, iar sâmbăta să urc până aproape(relativ) de Vârful Cozia.

Târgul de Crăciun din Piața Mare
 



 

 

Catedrala Evanghelică din Sibiu
Catedrala se afla în plin proces de restaurare
 

 


 

 

 

 

În drum spre Podul Minciunilor
Și bine cunoscutul pod
 

 

 

Un tunel interesant
Peste două zile am făcut o drumeție până la Mănăstirea Stânișoara de lângă Vârful Cozia(am fi vrut sa urcăm și pe vârf, dar iarna ziua e prea scurtă pentru a putea face traseul în întregime pe lumină).

Până la mănăstire se poate ajunge destul de ușor cu mașina din Păușa
 

 

Releele de pe Vârful Cozia
Stanisoara Monastery
Mănăstirea Stânișoara
Old Houses
Locuințele călugărilor
The Mountain 

Dried-up Waterfall
În acea strungă ar fi trebuit să fie o cascadă(a fost o toamnă destul de secetoasă și în aceste zone)
De la mănăstire ne-am întors pe un alt traseu care duce spre Mănăstirea Turnu.

 

Sub acele frunze se ascundea un pârâu în care s-au udat niște ghinioniști
 

 


 

Over the Peaks