Web Toolbar by Wibiya

Cu FJR'ul la Belis

Cum nu stiu cate zile o sa mai fie anul acesta 13°Cam zis sa ies la o tura si sa ma bucur de vreme. Destinatia a fost...Belis. Da, Belis, locul acela unde am mai fost de 437623 ori si de unde am pus nenumarate poze pe forum. Totusi, cum am fost anul acesta doar o data pe acolo prin iunie si cum nu am stiut unde pot sa ies cateva ore a fost ok.


Panoramic view
Posted Image
Dupa lumina din padure as fi zis ca e ora 9 si in niciun caz 13...
Posted Image

Posted Image

Posted Image

Au reusit sa asfalteze in sfarsit si bucata ramasa nereabilitata dintre Rasca si Dealu Negru. Acuma e nebuna urcarea aceea(ca intr-un roller coaster - cum sunt defapt toti cei 26km de pe ruta Capus - Rasca - Belis) si cred ca e extrem de distractiva pe un supermoto. Pentru mine a fost interesanta(ucenicie) fiindca FJR'ul se manevreaza diferit fata de tot ce am condus pana acuma si pe Transalp nu era nevoie sa ma inclin atata.

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Punctul culminant al turei a fost pe malul lacului. Si cum cele mai frumoase momente din viata ies din lucruri mici, un pachet de Oreo se savureaza cel mai bine cu o priveliste de genul:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

La intoarcere am coborat pe la Huedin si dupa ucenicia de pe celalalt drum m-am distrat pe curbele dinspre Calatele chiar daca asfaltul nu e cel mai bun.
Per total a fost o plimbare foarte placuta si ma bucur ca am ales motocicleta aceasta fiindca e super(greu de descris in cuvinte).

Posted Image