Web Toolbar by Wibiya

O după-amiază la Zoo Târgu Mureș

  Săptămâna trecută în timp ce îmi omoram timpul gândindu-mă la o destinație pentru o tură cu motocicletă, mi-am adus aminte că de vreo 10 ani nu am mai fost la grădina zoologică din Târgu Mureș. Prea multe nu îmi mai aduceam aminte așa că ideea a fost bine venită. Ieșirea a fost puțin forțată fiind nu prea cald(mai ales la întoarcere pe autostradă), dar a meritat pe deplin.
  Din păcate, prea multe nu s-au schimbat la Grădina Zoologică. În mare parte sunt aceleași adăposturi din perioada comunistă, dar care s-au deteriorat destul de mult. Singurele note de modernizare sunt date de pavilioanele noi pentru elefanți/girafe, feline și păsări care se mai apropie de standardele europene. Cât am stat în incintă nu am văzut un îngrijitor sau paznic și lumea își facea de cap: niște tineri hrăneau cu semințe de floarea soarelui un cerb, alt copil oferea popcorn unui ponei și o femeie turna Coca-Cola direct în gura urșilor bruni. Per total e o experiență mai degrabă tristă decât plăcută și nu cred că se va schimba foarte curând.

DSC_2983
Dezamăgire...a plecat băiatul cu pufuleți
DSC_2998
Liniște și soare
DSC_3005
Babuinii...și cam toate animalele s-au învățat să cerșească mâncare
DSC_3027
DSC_3036
 Săracul...se învârtea destul de stresat în cușcă
DSC_3060
Lama...malefică(doar eu am impresia asta?)
DSC_3064

DSC_3073
DSC_3088
Era trist că plecase băiatul cu punga de pufuleți
DSC_3091

DSC_3094
DSC_3108
Nu e ceea ce pare. O femeie îi turna Cola direct în gură...
DSC_3113
DSC_3117
DSC_3125
DSC_3139
 În zona felinelor toată lumea își făcea siesta
DSC_3144
DSC_3157
Jaguarul se supărase pe niște oameni ce îl deranjaseră
DSC_3165
DSC_3177
DSC_3178

Traseul:


Vizualizare hartă mărită