Web Toolbar by Wibiya

Brasov si Rupea

Prea multe nu sunt de zis. Brasovul l-am mai vizitat, am trecut prin Poiana si am ajuns in Rasnov. In zona de unde pleaca transportul spre cetate era haos din cauza unui targ de cai, asa ca am trecut peste destinatie si ne-am oprit mai bine la cetatea de la Rupea.
Recent restaurata, cetatea se remarca prin pozitia cu o panorma foarte buna si cam atat. Sa nu ma intelegeti gresit, dar fata de alte cetati ori castele, incaperile sunt goale si doar constructia in sine este de admirat. E oarecum explicabil avand in vedere ca a fost abandonata in 1790, dar zona a fost un puternic centru cultural sasesc in secolele precedente si se putea omagia treaba asta printr-o expozitie intr-una din multele incaperi goale. Astfel nu s-ar afecta veridicitatea cetatii din punct de vedere istoric si ar mai exista un motiv in plus pentru care merita vizitata.


IMG_0780 IMG_0787 IMG_0788 IMG_0793 IMG_0806 IMG_0813 IMG_0816 IMG_0820 IMG_0842 IMG_0844 IMG_0845 IMG_0852