Web Toolbar by Wibiya

Pauza?

Nu...

Dupa o luna si jumatate sau doua chiar, azi am avut imensa placere de a face o tura de oras pe Transalp. Cu un drum am alimentat(rezervorul era aproape gol - inca ma bucur ca am mai ajuns la benzinarie) si am incarcat baterie dupa cei 15km si aproximativ jumatate de ora de plimbare.

O tura nesperat de linistita avand in vedere ca de cand s-a instalat iarna numarul celor pe 2 roti a scazut aproape de 0 si soferii ca de obicei s-au dezobisnuit. Singurul lucru care mi-a mai adus aminte ca e iarna a fost mazga de pe unele strazi. Culmea e ca la 5*C, afara a fost chiar bine pentru o tura de genul si doar o mana mi-a inghetat(cea la care nu merge manerul incalzit).

Din pacate nu am facut nicio poza in aceasta ultima tura pe acest an(nu ca ar fi fost ceva interesant), asa ca voi pune o poza de la prima tura din sezon: