Web Toolbar by Wibiya

Final de 2010

Anul acesta este aproape gata si pot zice ca a fost unul bunicel. As vrea sa zic bun, dar din pacate are cateva minusuri cum ar fi ca nu am reusit sa fac foarte multi km cu motocicleta si nu am mai plecat nicaieri in afara. Totusi, lucrurile au mers foarte bine in alte sfere.

Impresia dupa primul sezon cu Transalpul e una foarte buna: o motocicleta adevarata, cu un motor bun, fiabil(nu a facut deloc figuri si nici nu a mancat ulei), cu un consum rezonabil(mi-ar fi placut sa fie mai mic cu jumatate de litru), comoda(poti face 300km fara sa iti da seama) si pe deasupra pot zice ca are si o estetica reusita.
Am parcurs cu el putin peste 3000km si a consumat aproape 170 de litrii de benzina, iar consumul mediu in acest an a fost in jur de 5.4%.
Per total, sunt multumit de motocicleta si va mai ramane alaturi de mine cateva sezoane pana va mai urma un "upgrade".

Dorinta mea pentru la anul e ca lucrurile sa mearga mult mai bine si sa se termine baiurile de la momentul actual. Asa poata se va mai ieftini benzina care momentan e mult prea scumpa si voi face macar dublul kilometrilor din acest an.

La multi ani!!!

Retrospectiva foto a anului 2010: