Web Toolbar by Wibiya

Cehia si Germania

Intamplarea a facut ca in dupamasa dupa ce am vandut Transalpul sa aflu ca urmatoarea zi trebuie sa merg pana in Germania. Astfel s-a asternut o calatorie de 2600km facuti in mai putin de doua zile in care am avut sansa sa vad in realitate si noua motocicleta, o Yamaha FJR 1300(vor urma si niste imagini cu ea).



Dimineata undeva pe langa Teplice, Cehia(un sector de cativa km din autostrada ce leaga Praga de Dresden nu e terminat inca)


Prima mea vizita in Germania(a fost interesant sa vad o recomandare si nu o limitare pentru viteza de pe autostrada)
Si frumosul semn de terminare a tuturor restrictilor(e interesant sa poti merge cu cat vrei)
A fost un tur de forta in adevaratul sens al cuvantului, cu 7 ore dormite in 2 nopti, 1800km facuti intr-o zi si in care am trecut prin Germania, Cehia, Slovacia si Ungaria. Per total o experienta interesanta, dar pe care nu as dori sa o repet curand(mai ales ca am stat in Germania doar 4 ore)...