Web Toolbar by Wibiya

Prima iesire pe FJR

Ca orice nou posesor, din dorinta de a ma acomoda, am zis ca prima oara ies in parcare cu noua motocicleta ca sa ma obisnuiesc. Zis si facut, ajung in parcare, ma invart de 3 ori si...ma plictisesc groaznic. E o motocicleta foarte buna, care cred ca ar satisface marea majoritate a motociclistilor, dar nu e o motocicleta de parcare. Asa ca imi iau inima-n dinti si imi zic sa o iau spre Huedin.
Zis si facut in cateva minute ieseam din Cluj si asteptam sa trec de Floresti si Gilau ca sa vad ce stie motocicleta. Si stie sa ofere multe de la performante la confort. Poate pe partea de ciclistica ar mai trebui rafinata fiindca pe curbe in loc sa fie neutra simte nevoie de a subvira putin.
Huedinul a venit destul de repede si cum inca beneficiam de lumina naturala am zis ca ar fi interesant sa vad daca mai sunt culori de toamna prin padurile de pe Piatra Craiului(nu mai prea erau). Dupa un Mars la Petromul din Huedin, niste depasiri si primele curbe mai serioase abordate pe FJR eram la destinatie. Singurul bai era ca timpul se scurge repede cand te simti bine si soarele incepea sa apuna asa ca dupa 2 minute de verificat telefonul eram inapoi spre Cluj. Pe drum m-am mai oprit scurt(deja era rece) sa fac singura fotografie din tura asta si intr-un final, inainte de bezna totala am ajuns acasa, putin congelat dar cu un zambet extrem de satisfacut.
Singurul regret e ca mi-am luat fix la sfarsitul sezonului noua motocicleta...