Web Toolbar by Wibiya

Tura moto 2013 - ziua 5

Ziua 4: Grossglockner - 107 - 311 - 163 - 99 - 320 - Lienz -  A9 - S6 - A2 - Viena

Ne trezim devreme, având o zi destul de lungă în față.
Plătim taxa, trecem de barieră și mă întreb curios dacă au meritat banii. Nu e nevoie de prea mult timp ca să îmi răspund tot singur că DA. Peisajul, drumul, ghețarul, muzeul, până și lipsa marmotelor(deși nu m-ar fi deranjat) toate mă conving că orice lucru bun e bine să și coste puțin câteodată, altfel nu mai are nimeni grijă de el. Și pe bune, aș prefera să plătesc o taxă de drum pentru Transfăgărășan sau Transalpina(pe lângă vienietă sau cea din benzină), dar să fie condițiile de aici. Adică asfalt perfect, marcaje, parapeturi, parcări amenajate, punct de belvedere, fară cai/vaci/oi/măgari/etc. plimbându-se pe carosabil sau cocălari opriți în mijlocul drumului că sa își facă un grătar. Foarte frumos...















Alpinecenter Grossglockner este locul de panorama al ghețarului și un fel de muzeu la mare altitudine și în care accesul este gratuit(mă rog, intră în taxa de drum).


























De aici, restul drumului s-a îndreptat spre Viena. Edelweissspitze l-am sărit și rămâne de „sămânță” pentru data viitoare. Până la destinație nu a mai prea fost mare lucru de surprins în imagini sau cuvinte față de ce văzusem deja.